Fatovebebegi Bır tarafım heycanlı bı tarafım cocuklarım evde kalcak dıye uzgun ama cok sukur,az kaldı bu,ayrılaga da katlanıcaz bı,an once toparlanıp cocuklarıma kavusmaya odaklamalıyım Benle aynı gun olan varmı guzel hamıle arkadaşlarım 16 kasım ınsalalh
dunyam-01 Fatovebebegi Benim de 16 Kasım gözüküyor son 9😍 Ama o kadar çok sabırsızım ki artık dayanamıyorum gibi. Böyle doktorum hadi sezeryana alayım seni dese hiç ikiletmeden tamam diyeceğim ama şu an normal doğuma engelin yok diyor. Kiloluyum dikişlerle yapamam diye korkuyorum korkmasam toparlanacağımı bilsem direkt sezeryan dicem ama işte:) Belki hayırlısı nasılsa öyle gelecek bebişlerimiz çok sevindim benimle aynı gün birini görünce💜 Sancılarınız oluyor mu?
Fatovebebegi dunyam-01 sancılarım yok cunku 36–3-gunlugum benım bu ıkıncı sezeryan o,yuzden planlı gunum Kızımı da 42. Haftada doğum yapmıştım zaman hıc gecmıyordu planlı doğum daha ıyı😀
dunyam-01 Fatovebebegi Gerçekten miii ah kesin benim de öyle olacak ya geçmek bilmiyor hiç gelmeyecekmiş gibi eğer gelmezse ben de artık yani isticem planlı😀