Kadirsuna 34+3 haftalık gebeyim . Kusmam var normal mi acaba, neden olur yada ?? Gün içerisinde ne yesem çıkarıyorum kesinlikle…
Annesininportakali53 Kadirsuna korkutmak istemem tabi gerçeklik payı nedir onu da bilmiyorum ama dogum yakın demekmiş
zeynep_6n Kadirsuna gebe okulunda bu haftalarda sürekli kusmanız varsa doktora başvurun demişlerdi. Devam ederse isterseniz doktora görünün.
Tubaut Kadirsuna tedirgin etmek istemem bir çok nedeni olabilir sonuçta mideden kaynaklı ama ben ilk hamileliğimde 34. Haftada doğum yapmıştım ve o gün kusmalar ile başlamıştım güne akşamında da suyumun gelmesi ile apar topar hastaneye gitmiştik orada da doğum gerçekleşene kadar sürekli kusmuştum
Kadirsuna Annesininportakali53 Çarşamba ogrencem artık. Sağlık ocağı erken doğum dedi aslında . Yolladılar kadın doğuma ama ben şuan gitmek istemedim.
Birannebebek Kadirsuna inşallah erken doğum değildir olmasın yani şimdiye kadar dayandı pıtırcıklar bı üç hafta daha versinler hem kendilerine hem bize Biz 24 den beri erken doğum riski yaşıyoruz kuyruğuna geldik sayılır az daha dursunlar
Kadirsuna Tubaut suyum gelmedi aslında daha . Hoş su gelince ne olur onu da bilmiyorum ilk gebeliğim. Çarşamba günü öğrenirim inşallah. Belki de dirrek yatış verir doktor