Nuur2124 Regl 15 gün boyunca leke şeklinde olabilir mi? Bu doğal bir şey mi ? İlk kez başıma geliyor..Kahverengi bazen pembe bazen kırmızı sekilde ,kimisi diyor ki vücut hamilelere hazirliyor kendini .Bu ne demek başına gelen var mıdır hanımlar?
Sevimlianne_adayi Nuur2124 benim ilk hamileliğim o şekilde oldu 10 gün 2 gün kahve 2 gün pembe hamileymişim meğer dış gebelik oldu tatlım düşük yaptım