Kyaa1204 Haftadayım az önce tuvalet kağıdına çok hafif kahverengimsi leke geldiğini farkettim acaba yerleşme lekesimi yoksa kötü bi durummu çarşamba kontrolüm var ama yarın uyandığımdada aynısı olursa hemen giderim modum düştü biraz😞
Narinsuu Kyaa1204 yerleşme kanaması normal adet olacağın tarihten bı iki gün önceki lekedir bildiğim kadarıyla..bu düşük riski. Benm de beşinci hafada bir hafta boyunca ufak lekelenmem oldu geçmiş olsun
Zmraemr Kyaa1204 doktor kontrolünu beklemeden acile mutlaka gidin kese ve bebeğin durumuna bakılır içiniz de rahat etmis olur
Nuur2124 Narinsuu benimde 3 haftadır bu şekilde , düşük müdür sizce ? Bazen kırmızı bazen kahverengi , regl de olamadım oda biraz daha kırmızı ama yine bir gün leke iki gün bir şey yok şeklinde geçiyor😔acile gittiğimde de düşük belirtisi demişti doktor
Gstml41 Bende de aynısı olmuştu .5 haftalık diye de doktor kalp atışı olmadan progestan vermemişti sonra başka doktora muayene de kese yerindeydi.iğne vermişti eczanalerde de bulamadık o günü akşama kadar.nolduysa stres yaptım ondan mı akşamına kanama geldi düşmüştü.inşallah sizde öyle olmaz.bebeğiniz sizinle kalsın.🤲