Anonim11 Kızlar öksürmekten kasıklarım ağrıyor çok korkutuyor bu durum beni yaşıyan var mı? Geçmiyor yaaa
cansualisa Anonim11 ah be kuzum kuşburnu çayı içiyorım perşembeden beri bugün iyiyim burnum akıntısı bitti ıhlamur limonlu ve tavuk çorbası mis
kendinehaskadin Anonim11 bende oldu öksürdükçe kasıklarım ağrıyordu en son artık sinüzit de başlayınca kanımda da enfeksiyon çıkınca antibiyotiğe başlattı doktor ondan sonra geçti çok şükür
Esraaaa12 Vallah canım bende de var aynısı doktora gittim parol kullanabilirsin sadece dedi çok ağır gecirirsen birdaha gel dedi antibiyotik yazalım dedi