MeriSame Merhaba kizlar, hamilelikte avm lerdeki guvenlik kapilarindan gecmek guvenli mi ? Ben 7 ci ayimdayim her zaman gectim, simdi aklima geldi bi zarari yokmu diye :/
Filizdogan MeriSame normalde bende sorun çıkarırlarmı falan diye düşünürdüm Allah’tan şansıma ne zaman garaj avm turu bi yerde guvenlık kapısından gecılecek olsa arama yapan polıs vs guvenlık çantamı gecırtıp benli yandan gecırıyorlar çoğunda makınadan geçmediğim halde üstüme elle o cıhazı bıle sürmüyorlar 🙄 derdımı anlatmak zorunda kalmadım hic 😊
Newmom MeriSame bundan sonra gecmemeye calıs cnm. Ben en basından beri gecmiyorum bisi demiyorlar zaten hamile oldugumu gorduklernde
FilizDemir MeriSame avmlerde yandan geçiyorum güvenlikler üstümü dahi ellerindeki cihazla aramıyolar sadece bakıp gülüyolar sen geçme yinede bana hiç bişey diyen çıkmadı
Kanarya MeriSame bazıları çok fazla radyasyon yayıyo, bebek düşünmeye başladığım zamandan beri geçmiyorum xray den. Hatta çantamı almak için yaklaşınca bazı avm lerde görevli uyarıyo beni, uzak durun radyasyon fazla bunda die.
MeriSame Newmom benim hic aklima gelmemisdi, karnim bilinmedigi icin her zaman gectim, simdi biri soyledi surdan gecme diye onun icin sasirdim :/
Kardii Ayy bugün çarşıya gidicektim bende geçtim bir çok kez 🤔 4 aylık hamileyim desem onlara geçirmezler inşallah 😑
Albertos MeriSame kızlar ben araştırdım Bebişe bi zararı yok x-ray cihazlarının ben hep geçiyorum önceden bende tedirgindim ama şükür sıkıntı yok
Dilara93 38 haftalığım en başından beri geçmiyorum hiçte sorun çıkarmıyor güvenlikler önlem amaçlı geçmemek gerek bence en azından öğrendin artık dikkat edersin
peloo MeriSame telaş etmeyin kızlar ordan burdan duyduklarınıza diil uzmanlara güvenin avm, kamu binası gb binaların girişindeki güvenlik cihazları ve el dedektörleri radyasyon içermiyor ne bebeğe, ne rahme zararlı olmadığı kanıtlanmış 😊
MeriSame peloo peki, canim sen geciyormusun su kapilardan ? Ben fark ettim giyim dukkanlarinda bile ona benzer cihaz olur, ordan da herkes geciyor :/
MeriSame peloo ben dusundum ki guvenlik kapilarinin her iki tarafinda cekici kuvve varsa, bir sorun olmaz mi icerisinden gecince ?
peloo MeriSame ben geçiorum 16+5 günlüğüm şöleki elimizdeki telefonlar, evimizdeki televizyonlar vs. daa fazla radyasyon yayıyor maalesef 🙄 geçmek istemeyen içi rahat edicekse geçmeyebilir bişe diyemem ama hamileliğimin ilk günlerinden itibaren araştırdım doktorumada sordum o yüzden içim rahat 😊
Kardii MeriSame banada diyen olmadı ama dün çarşıdaydım xray dan geçmem gerekliydi güvenliğe söyledim hamileyim diye tamam dedi güldü bişey demedi karnım vardı çünkü belki karnım düz olsa inanmazdı
MeriSame Albertos inan ki arastirdim canim, uzmanlar diyor ki bisey olmaz, ama peki neden hic kimse gecmiyor :/ ben 7 aydir her ay 3-4 kez gectim :/
MeriSame peloo ay cok tesekkur ederim, icim ferahlatdi vAllah :) ama ben dusundum ki su guvenlik kapilarinin her iki tarafinda manyetik guc var ya, onlar icerisinden gecerken manyetik zarari olmaz mi ? Senin doktorun ne dedi sana ? Hic mi zarari olmaz ? 🙏
peloo MeriSame cnm bu kadar tedirginsen geçme o zaman kendi doktorunada danış bu konuyu istersen o en doğrusunu söler 😊