Ben ilk doğumu çam sakurada yaptım memnun da kaldım çok şükür şimdi ikinci bebeğime hamileyim daha 4 haftalık tüm kontrollerimi yine orda yapmak istiyorum şuan devamlı gidip memnun kaldığınız bi doktor varmı ve hiçbir doktor ultrason kağıdı vermiyor mu?