Yagmur61 Biz 28+0 olduk bugün itibariyle. Geçen hafta 2 güne yakın sizin gibi hareketsizdi bebeğim ama tatlı bir şeyler yeyince kendine geldi. (Tatlı şeylerle aram pek yok o yüzden aklıma da gelmiyordu tüketmek ama bebekler çok seviyor) Onun haricinde bebişimizin yeri daralıyor artık annesi endişelenmeyin onun minik kıpırtısı bile şu dönem için çok önemli. Çok uzun süre hareket hissetmezseniz o zaman mutlaka doktorunuza danışın.