AvBurcu ben de 12+0da aynı şeyi yaşadım, iki gün hastanede kaldım. İlkinde sırf kırmızı, ikinci ve üçüncü de suyla karışık geldi. On gün oldu evde yatıyorum, hem günde üç doz progesteron içiyorum hem de iki Farklı vitamin ilacı (biri Demir ağırlıklı). Bir hafta sonraki kontrolde hala içte büyük bi kanama alanı Var dedi doktor😔