Alparslannannesi merhabalar ben tüp bebek yaptırmadım ama aşılama yaptırdım. Temmuzda İlk önce randevuyu infertilite bölümünden aldık bize bir kağıt verdi yapmamız gerekenleri. Biz o ay içinde bütün tetkikleri ve istedikleri belgeleri tamamladık. Tamamladıktan sonra tekrar randevu aldık Emek hocadan, Ağustostaki adetimde de tedaviye başladık. Orda ki tüp bebek yaptıran kızlardan bildiğim kadarıyla süreç şöyle devam ediyor. Önce yumurtalar büyüsün diye iğne veriyorlar 1 hafta ya da duruma göre 2 hafta iğneyi kullanıyorsun. Sonra bize aşılamadan çmce çatlama iğnesi vurdurmuşlardı ama onlar vuruyorlar mı bilmiyorum açıkcası. Sonra sana bir gün veriyorlar yumurta toplama için, anesteziye de galiba muayene oluyorsun oarada. Sonra sabah gidiyprsun yumurta toplama için, eşinde örnek veriyor laboratuvarda işlem yapılıyor. sonrasında sağlıklı olan varsa ilerleyen zamanlarda da transfere gidiyorsun 🥰 benim bilgim bu kadar inşallah azda olsa yardımım olmuştur