Merhabalar, lohusalık psikolojik olarak beni mahvetti.Bebek bakımından bir sıkıntı yok annem,ben ve eşim bakıyor.Ama psikolojik açıdan mahvoldum.Sürekli bir şey olduğunda birilerini suçluyorum,bebeğe kimse dokunmasın istiyorum, kimse gelip gitmesin istiyorum.Bugün bebeğin ateşi biraz çıkmıştı duş yaptırdık geçmeyince acile götürdük, dördüncü defada kan alabildiler.Kendimi çok suçladım zaten fazla değildi, neden götürdüm diye.Sabahtan beri ağlıyorum.Sizce bu durumu düzeltmek için ne yapmalıyım, önerileriniz nelerdir? Yardımcı olursanız çok sevinirim.