Mayaknyazli Ve hala cinsiyyeti oyrenmeye gitmedim. Tahminleri alayim. Bu arada iki oğlum var ve sagliqli olsun da hic bir sey istemiyoruz😍
Btlklnc Mayaknyazli Rabbim sagslim kucagınıza almayı nasıp etsin. Ve sizi tebrik ediyorum 3. İçin :) gercekten bır tanesi icin bile cok endıselenıyorm nasıl olacak yetebılecek mıyım diye ..
Mayaknyazli Btlklnc tesekkur ederim. Tabiki de zor ama Allah kolaylik veriyo. Kizimizin olmasini cok istiyoruz. Ama yine soyluyorum sagliqli olsun da o yeter😍😍