betul_yilmazz ya dün mağazada denedim araç boşken aşırı kolay kullanım 360 derece koltuk dönmesi falan inanılmaz güzel geldi ama mağazada dümdüz zeminde elimle aracı biraz salladığımda aracın oturma kısmı da sallanıyordu o yüzden bir garip geldi, sonra balios u denedim boşken hantal gibi idi eezy boşken mükemmel konforlu, yük koyulunca tam tersi ezzy sürüş kalitesi zorlaştı balios çok daha konforlu ve sağlam geldi bence mağazada sizde deneyin yük koyup ta aşırı farkediyor boş arabayı sürmekle