Merakliannee06 nerdeyse aynı dönemlerde transfer olmuşuz.bende 28+4teyim ve maalesef ilk transferim tutmamıştı o yüzden bütün stresi hayal kırıklığını yaşadım😐 cok şükür Rabbim nasip etmis insallah saglikla kucağımiza aliriz.. bende aynı durumdayım vitaminler kan sulandiricilar farklı ilaçlar ama insallah kucağımiza aldığımız gün hepsini unutucaz🤗