İdrar yolu enfeksiyonu için sanırım?
32+3 hamileyim bana da neo penotran fitil verdi doktor, çekiniyordum yanma olacak ağrı olacak yazanlar var diye. İlk kez dün gece kullandım. Hiç de ağrı vs olmadı. Sadece biraz beyaz akıntı yaptı ,o da içeriyi temizlediği artığı attığı için olabilir zaten. Bu arada bence vqzelinle falan içeriye atmaya kalkma, öyle kimyasal kremin içeri girmesi belki ilacın içeriğiyle uyumsuz olabilir. Zaten sabun kıvamında fitiller, ileri itilmesi çok kolay