Mommyy0708 tugbacns güzel ve iyi geçer inşallah hadi bakalımm hayırlı olsuun buarada ikiz hep istemişimdir ya çok güzel bi şey olmalı 1 taşla 2 kuş 😂😂🌸
tugbacns Mommyy0708 hahah evet biz de şaşırmıştık ilk öğrendiğimizde biraz zor geçiyor bir de riskli gruba girdiği için her an tedirgin oluyorsun ama inşallah zamanında sağlıklı doğarlar ☺️ siz de sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌺🌺
Annekusumm Bizde 30+3 oluyoruz yarin oglumu gormeye gdeceqim yalanci kasilmalarim basladi bide asagiya baski yapiyo bakalm ne alemdeymis nts ister mi ki kasilmalara bakmak icin bilemiuorum her kontrolde ayri bi heyecan 😁
Nnuurr Mommyy0708 Ayyy bende 16. Hafta da öğrenmiştim inşallah sizinde yarın belli olur 🫶🏻 Bizim de yarın görüş günümüz 39+0 💙
Srapemre Mommyy0708 hadi bakalım hayırlısı haber vereceğim yarjn söylerse doktor birde cin takviminde de kız benim oğlumda da erkek di ❤️
Esraaaa12 Mommyy0708 ben tok gitmiştim girmeden önce doktora karnını hafif hafif vur uyuyorsa uyansın özelde ki doktorum demişti 😁
Mommyy0708 Srapemre hayırlı olsun kuzum kız istiyordun kız oldu Allah gönlüne göre vermiş gözünüz aydın😘 ben öğrenemedim hala 😂