Senemseninle ilk çocuğum da 5.ayda gelmeye başladı sütüm 7.ayda erken doğum tehlikem var di hastane de yattim ve sutum daha çok akmaya başladı kazagim dan bile belliydi yaşlık dışardan bakınca . Doktorlar a sordum normal dediler yani bir iki damla gelmiş hiç bi zararı olmaz benim dediğim gibi kazağı ıslatacak şekilde gelirse ozaman bi doktora görünün derim