38+1 oldum bebegim 3500 kilo neredeyse zayif bir hamileyim normal doguramicam diye korkuyorum sanci falanda gelmiyor o kadar yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum adaçayı içiyorum sürekli hareket halindeyim temizlik vs olsun pilates topu yapiyorum ilişki yaşıyoruz ama yok yanidoğumu hizlandirmak icin sancılarım kendi gelmesi icin ne yapmam lazım suniye baglanmamak icin…