Nurayselvii Bir hafta önce test yaptım çift çizgi ama bugün çok kanamam oldu düşük yapıyorum diye hastaneye gittim parça geldi çünkü alttan bakıp birsey göremediler dusuk yapmışsın heralde dediler kan testi istediler sonuçlar 5 üstu kafam çok karışık
Mrv_123_bg Nurayselvii beta hcg degerin dusmeye basladiysa evet düşük yapmis olabilirsin tekrar kan testi verip bakabilirsin
Nurayselvii Tubatgn bugun alttan baktılar bana birsey goremedim adet kanaması olabilir dediler bende anlamadım gerçekten
Tubatgn Nurayselvii Son adet tarihine göre haftanı hesapla canım kese genel olarak 6.haftada gözüküyor karından ultrasonla ama kanama olursa acile git
Nurayselvii Tubatgn adet tarihimi bilmiyorum maalesef yarın sonuçları doktora gösterim bi bakalim olmafi tekrar baksınlar
Cgdm34 Nurayselvii Dalgamı gecıyorsun 👍son adet tarıhını nasıl bılmıyorsun cnm doktorun sana soracak sende ona bılmıyorum mu dıyeceksın Allah askna . Normal sartlarda bu degere gore hamılesın
Nurayselvii Cgdm34 adet tarihlerimi takip eden bir insan değilim niye dalga geciyimki ve hamilelik beklemiyordum bende şok oldum
Nurayselvii Cgdm34 niye saçma olsun ilk gebelik adetininde son gününü bilmiyordum doktorum hesaplayarak buldu gününden gününe takip eden bir insan değilim
Nutelllaa Nurayselvii benimde öyle oğlum 10 aylık kızıma hamileyim şimdi 21+1 haftalık 😁 çok güzel kaza oldu