ArvenMom Nurayselvii var canım hayırlı olsun randevu al 3000 üstü beta da kese görebilirsim hatta bebeğide 🥰🥰
Yagmurrr98 Nurayselvii Maşallah canım değerin baya iyi çıkmış biraz daha bekle karından bu değerle gözükmüyor bence bebek Hayırlı olsun