marnus Selam kızlar. İlk gebeliğim ve 35+3teyim. Allah kısmet ederse bir kızım olacak. Bebişler illa 40.hafta mı geliyor. 38 de normal doğum yapanlar da çok mu? Heycanlıyım, biraz da korkuyorum ilk doğum oldğu için. 40 tan önce normsl doğum yapan annelerimizin yorumlarını bekliyorum🙏
marnus kahvesever__ dr um 40 tan önce gelmez dedi. Psikolojik olarak daha erkene de kendimi hazırlamak için annişlerimize sorayım dedim.Teşekkürler🌸
Alevecrin Merve_34_ merhaba aynıyız bende 39+5 teyim belirtileriniz var mı acaba ve bırde bebişiniz kız mı erkek mi 😊🌼
Arzums Bizde 36+5 oluyoruz 🌸💕 aynı heyecan bizde de var,36nın başında gittik doktora,doktor başı yerleşmiş dedi. Beni iyice heyecan aldı niyeyse hep zaten 38 de gelecek gibi geliyordu tabiki bilemiyorum en güzel zamanı onlar belirliyor 🥰
marnus Arzums benimki de baş aşağı pozisyonda 28.haftadan beri. Nedense o kadar doğumdan korkmama rağmen 38 de gelse de çok bekletmese diyorum 😂
Arzums marnus keyfini çıkarın diyorlar bu zamanın ama bende sizin gibiyim ne bu sabırsızlık ve heyecan anlamıyorum 🤣💞
Heyecanli_gebe1 Arzums pek tadı çıkarılacak zamanlar değil. Uykusuzluk,mide ağrısı, ağırlık …. Bebek gelse daha rahat ederim inş
Merve_34_ Alevecrin merhaba canım erkek bir bebito 👶bekliyoruz hayirlisiyla suana kadar hic bir belirtim dahi yok simdilik senin bir belirtin varmi peki ?☺
Eda3215 Ben ilk oğlumu 38e girdiğimiz gecesi sancılanarak sabahına doğum yaptım. İkincisi için meraktayım 🤣 31.haftadayız daha
esmom07 Bende 35+3 deyim sağlık sorunu nedeniyle sezeryan karar verdi doktorum 38+4 gibi ama o günleri gormeyedebilir dedi bende merak ediyorum bekleyecek mi oğluş 🙂
Alevecrin Merve_34_ merhaba benim de erkek bugun kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor. Belirti olarak da arada bir gelip gıden adet sancısı gibi sancılar ve son günlerde artan akıntılar var 😁🤦♀️
Alevecrin Merve_34_ teşekkür ederim 😊 şimdi geldim kontrolden acılmam sancım yok bu cumaya kadar doğmazsa cuma yatış verdi 🌼
SutlacimiYedimmiBen marnus benim ilki erken geldi senin haftandayken 35+5te ikincisi ise 40+0da geldi 38 olmasi sart degil yani ne zamn isterse o zamn geliyorlar.