Merhaba canım ben 5+4 deyim 1 haftadır kanamam var ama cok kanama oluyorum ped dolacak kadar doktora gittik ama kucuk oldugu için sadece kese göründü 2 gun sonra tekrar gittik kanamadan dolayı , , kese buyumuş dedi gayet iyi iletişim halindeyim sürekli zaten kan uyuşmazlığımızda var iğne perogestan fitil kullanıyorum ama hala gecmedi haftaya randevum var bakalım ne olacak bol bol dinlen tuvalete kalk sadece yat iş yapma sakın . allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️