Busel ben ilk kızımda 9 ay sürekli kustum ve koku hassasiyetim vardı yani öyle ki yanımda kimse yemek yiyemedi, ellerini yıkarken ki sabuna ksdR ben söylüyordum çok kotuydu hep ilaç serumdu geçmedi doğumda da 3 kere kustum . Şimdi ikinciye hamileyim artık sona yaklaştık çok şükür ara sıra kustum bunda da prilam dr alıyorum sabah öğlen akşam 1 tane yatarken 2 tane içiyorum . İlk kızımda onzyd içmiştim sabah akşam.