Gamzeerdgn Gobegımın sadece tek bı kısmında kalp atar gıbı 15 20 sanıyede de bır pat diye bısı oluyor dışarıdan bakınca da çok net belli oluyor vıdeo cekınce bile bu hıckırıkmı 3 5 dkdır da devam ediyor
Esrakrhn Gamzeerdgn hep aynı ritimde oluyorsa hıçkırık bende ilk hissettiğimde hareketi mi hıçkırık mı diye ayırt edemiyordum ama aynı ritimde oluyor hareketten farklı
_almirasmom Gamzeerdgn ben hıckırıgını canlı canlı detaylı ultrason da gordum hıckırdıkca kafasını gerı atıyordu o kadar tatlı kı❤️
Gamzeerdgn Esrakrhn hareket edince bebeğim her bölge de edıyor ve vurup kaçıyor yada yer degıstıyor dalgalanma oluyor ama sabır yerde olunca dedim acaba hıckırık mı emın oldum şimdi ❤️
VerdaY Evet biz 32+3 üz, 25 inci haftadan beri net olarak hissediyorum 5 dakikadan uzun sürdüğü de oluyor, hıçkırıyor miniklerimiz :)
Gamzeerdgn VerdaY Allahım ya kurban olurum onlara 31 haftalık olduk sabıt yerde demekkı büyüyor oğlum Allah sağ salım kucağınıza almayı nasıp etsin🥹🥹
Gamzeerdgn Hycnlbklys hareketten çok çok Farklı bısey artık 31 haftalık olduk hareket ettiği saatlerı tepkı verdıgı herseyı çözdüm ama hıckırık olayını anlamadım sımdı aaa evet dedim hıckırık bu diye🥹
bsra122 Bende 31 haftalık gebeyim kalp atışına benzer ritmik hareketler şeklinde hissediyorum 3-5 dakika boyunca sürüyor bu bebeğin hıçkırığı
Gamzeerdgn bsra122 nasıl masumlar kıyamam ya uzun hıçkırınca üzüldüm yavrum yoruluyor diye Allah sağ salım kucağınıza almayı nasıp etsın ❤️❤️
Hycnlbklys Gamzeerdgn pıt pıt pıt atıyor gibi hissedersin annesi ❤️ bebişlerimiz büyüdü de hıçkırıyorlar Allahım korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😍
Zeynep_yaman Bende şuan 37 haftalığım . Ve bikac hafta önce başladı hıçkırık olayları 10 dk Max hıçkırık tutuyor çok merak.edici bir olay aslında
Yisenturk Hıçkırıyor , beni bile çok rahatsız ediyor ağrı veriyor karnıma Allah bilir bebeğim nasıl yoruluyordur nasıl acıyordur canı onunda . Allah yardımcısı olsun bebeklerimizin ve bizim 🧿🧿🧿
Gamzeerdgn Yisenturk amın inşallah bende çok üzülüyorum yavrum ne durumda acaba diye ah ah annelık duygusu yemin ederim doğmadan böyleyse doğunca dünya durur
Gamzeerdgn Hycnlbklys masallah Allah sağ salım kucağınıza almayı nasip etsın yavrum büyüyor çok şükür bu haftaları görmek ımkansızdı benim ıcın Allah’a sukur 30lardayız anne ben iyiyim büyüdüm dıyor 🥹🥹
Hycnlbklys Gamzeerdgn amin inşallah hepimiz bu güzel duyguyu en güzel en sağlıklı şekilde yaşarız❤️ evet çok duygulu bizde 00:00 da 36 oluyoruz teyzemiz çok şükür özlem dolu olduğum oğluma kavuşmama az kaldı inşallah❤️🙏🏻
Gamzeerdgn Hycnlbklys Allah bı avazda kurtarsın ınsallah annesı sağ salım evınıze alın bebegınızle beraber dönün ❤️❤️