adehuS Kızlar aktardan zar zor Meryem ana otu buldum ama çok minikler benim bildiğim Meryem ana otu daha büyük oluyo. Küçük olması sıkıntı olur mu?
senanurkesmen Kaderaksy bildiğim kadarıyla içilmiyor.Doğum esnasında rahmin açılması için suya koyuyorsun.O suda açıldıkta açılmam da kolay oluyormuş öyle diyorlar bende deneyeceğim
adehuS Kaderaksy Doğum başladığında ılık suya koyuluyor Meryem suresi okunuyor suya ve ot açıldıkça açılman kolaylaşıyormuş bende burda gördüm ve deniycem ama normal boyda bulamadım