Kızlar selam, sizlerden bi bilgi almak istiyorum 6 yıllık evliyim doğal yolla hiç hamilelik yaşamadım 2 kere tüp bebek geçirdim 2. Tedavimde hamile kaldım ama gelişimi olmadığı için düşükle sonuçlandı maalesef ki yaklaşık 10-11 ay kadar olacak. normalde bugün adet günümde ama olmadım ve dün geceden beri aşırı mide bulantım var ve bi kaç kerede istifra ettim. Kendimi ümitlendirmek istemiyorum ama başına hiç bu şekilde gelip hamile kalan varmı acaba ? 😊