Canselbgdtl Herkese iyi akşamlar dilerim ilişkiden sonra ertesi gün hapı kullanmama rağmen dün testim pozitif çıktı. 19 aylık bir bebeğim var. Sizce hap bebeğin gelişimini etkiler mi ya da düşük yapar mı böyle hamile kalan veya doğum yapan var mı 😔
Enbiya Canselbgdtl öncelikle sağlıcakla doğsun ama arkadaşım da aynı durumda kalmıştı sağ sağlım bir kızı oldu şimdi 😌 ama doktora gidince sen sor yine
Melissadamla Canselbgdtl merhaba bende öyle hamile kaldım bir de idrar yolu enfeksiyonu çıktım buda düşük riskini çoğaltıyor düşük önleyici fitil kullandım. Doktorum ilaç etkilememiştir dedi son adet tarihimi ve ilacı içtiğim zamanı söyledin etkilemez dedi şuan 4 aylık olduk herşey yolunda
benimmdunyamm Aaaysee sürekli ertesi gün hapiyla korunmuyordu herhalde ekstra birşey yapıyordur şüphe duyarsa kullanır onu
Aaaysee benimmdunyamm ne şüphesi? Benim bildiğim ilişkiden sonra kullanılıyor işte bu kadar yani kendisine soralım ama @Canselbgdtl
Canselbgdtl Aaaysee hayır bunu her ilişkiden sonra kullanmıyorum yani korunma yöntemimiz bu değil o gün korunmasız ilişkiydi döllenme olmaması için aldım
Mzgnormann Aaaysee o ertesi gün hapı her ilişkiden sonra kullanılan bişey değil sadece acil durumda yılda en fazla 2-3
Canselbgdtl benimmdunyamm sürekli değil o gün sadece yumurtlamanın yüksek olduğu gündü kesin hamile kalırım dedim öyle aldım ondan önce 2 yıl önce almıştım
egeninincisii Aaaysee Doğum kontrol hapı değil ertesi gün hapı onunla karıştırmış olabilirsin 🫶🏼 Doğum kontrol hapı düzenli kullanılıyor, ertesi gün ilacı pahalı, şüpheli ilişkiden hemen sonra kullanılan tek seferlik bir hap.
Deletedmom_106 Aaaysee bu ara ertesi gün hapıyla yakından ilgileniyorum inşallah işe yaramıştır 😂 1 tableti 330 lira her ilişkiden sonra kullansa maddi olarak biter 😂
Summerwine Aaaysee ertesi gün hapı bir korunma yöntemi değildir kazalara karşı alınır yılda 2 defadan fazlası önerilmez.