Mucizemi_beklerkennnn haftaya doğum olabilir
Bana doktorum söyledi, doğumdan çıktıktan sonra birkaç gün uzanmayin. uyurken ve dinlenirken oturur sekilde olun, arkaya yastık falan koyup. Amaç başı yukarida tutmak. Benim hiç baş agrim olmadı
İzin çıkınca sade kahve için. Nescafe de olabilir ama sade olcak ikisi bir arada falan değil. Türk kahvesi de olabilir sade
Bol bol su icin