Kızlar selam 16+5 oldum mıde bulantılarım kusmalarım hala devam edıyor. Doktorum normalde 12.haftadan sonra gecmesı gerekırdi,senınkı psıkolojık belkı nefes egzersızlerı ya da terapı alabılırsın dedı😞Plansız bı bebekse annede bu sekılde etkıler yaratabılır dedı.Pskolojik olarak nasıl mıdem bulanabılır anlamıyorum☹️ 17.haftayada girmek uzereyım gecse sımdıye kadar coktan gecerdı sanırım 9ay bunu cekecegım😢