_edakrsu22 tugce__01 gerektiği yerde kullanıyorum ama allerset oda hamilelikte kulanabilcegim bı ilaç olduğu için normal hayatta kulandigimi kulanamiyorum doktor allerset içebilirsin dedi
tugce__01 _edakrsu22 bana da avil içebilirsin dedi ama 11+5 olunca korktum içmeye. Sebebi belirsiz kaşıntı bitmiyor.
elffi Bende kullanmıyorum doktor kullanma dedi, bir kere çok kötü oldum kotuysen kullan dedi ama içim rahat etmedi. Hala da cekiyorum