N3F3RT4RI Hanımlar merhaba, 3. sezaryeninin olan annelerden bilgi almak istiyorum. 1. ve 2. sezaryene kıyasla nasıl geçti doğum sonrası? Kadın doğum doktorum 3. üde sinirler artık iyice öldüğü için çok fazla hissedilmiyor acı demişti, doğru mudur?
taninmayananne N3F3RT4RI aa yeni duydum. 2. Sezeryanimi yeni yaptim ama 3. Bebegi ileriye donuk hem istiyorum hemde sezeryandan cesarrt edemiyorum 🤔o yuzden suralara bi goz atayim
Adacan N3F3RT4RI bende 2. Sezaryen Olcam ama sizin demenizle 2.yi 1.ye göre daha ağır atlamissaniz bunun bir etkisi yok demektir sonuçta 2.de de oradaki hücreler ölü oluyor. Benim 2 tane arkadaşımda 2. Zor atlattı diğerleri daha kay atlattı ama onlarda 1i gaz yapmıştı gaz sancisiyla çıktı ameliyattan ayakları çok üşümüştu 2.de de ilk sezaryen mix epidural spinal 2.si sadece spinal olduğu için zor atlatmisti
3babymom N3F3RT4RI evet 3 sezeryan oldum ilk ikisi tedaviden mi kaynaklı bunyemden mi bilemiyorm ama berbattı ağrılı acılı ayyyy duusnmme istemiyorm resmen travma oluştu bende bir daha istemiyorm dedm kazayla 3 e hamile kaldım iki sezeryanim özelde olmuştu neyse 54 günlük bebeğim şuan Diğer ikisine nazaran çok şükür bu rahat geçti tedavi iyiydi doktorum çok iyiydi herşey dört dortluktu gece hiç uyumadım hep yürüdüm hareket halindeydim ağrım vardı ama direndim ki ben üçüncüde çok korkuyodum hep ağladım artk eşimin pskoljisini bozmustum o derece İkisi zaten çok kötüydü kesin bu da öyle olucak dedim ama her doğum bir değil derlerdi doğruymuş
N3F3RT4RI taninmayananne ben de 2 sezaryen oldum, ilk doğumumda da acım çok oldu ama yürüyebilmiştim hastanede, 2. de iyileşmem nerdeyse 1 ay sürdü. hastanede 2 gün kaldım asla yerimden kalkamadım felaketti. deneyimli annelere sormak istedim, ona göre 3. düşüneceğim :D
Dmerrt N3F3RT4RI bende 2.sezeryan olcam bakalım nasıl olcak ilki keyfi sezeryan Dı bir sıkıntı yoktu kefi aldı özeldi şimdide devlet hastanesi düşünüyorum zor olmaz umarım🤔🤔🤔
Analikonline N3F3RT4RI ilk 2 doğumunun aynı yerde mi yaptınız? Dr a göre de çok değişiyor. Mesela yara iziniz iki doğumda da aynı miydi uzunluğu?
birprensbirprensesannesi- 3babymom sezeryanlarınız genel anestezi mi epidural mi olmuştunuz ilkinde genel anesteziyle oldum iyileşmem biraz uzun sürdü 2.de korkuyorum
N3F3RT4RI 3babymom geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün minik. ben de üçüncüyü istiyorum ama korkuyorum da. deneyimli annelerden bilgi almak istedim bu yüzden. 3. doğumdan sonra tüplerinizi bağladılar mı?
3babymom birprensbirprensesannesi- ilk ikisi spinal oldu 3. Spinal epidural oldu son saatlerde tamamen uyutmuslar iki anestezi yapıldı yani sonuncuda çok korktuğum için
birprensbirprensesannesi- 3babymom epidural ve spiral epidural arasındaki fark nedir 2side belden iğne yapılıyor
3babymom birprensbirprensesannesi- şöyle diyim epiduralde belden katater takiliyo ameliyat sonrası ordan ağrı kesiciler veriliyor spinalde uyuşma oluyor uzatilip ameliyat a baslaniyor epiduralde spinal de uygulanıyor ayrıca ince bı katater belden taburcu olana kadar kalıyor normal iğne serumdan daha etkili ağrı kesiciler veriliyor
N3F3RT4RI Analikonline evet aynı doktor yaptırdı doğumları, spinal sezeryan oldum ikisinde de. iç kısımdan çok acı hissettim, dikişlerin bittiği yerler yanıyordu.