Sdervisoglu Selam arkadaşlar planlı Sezeryan olursam 38. Haftada doğum sağlıklı oluyor mu? Bebekler kaç kilo doğuyor?
Siem24 Sdervisoglu 38+3 te 3200 doğmuştu kızım gayet sağlıklıydı çok şükür 37. Haftadan sonra bir sıkıntı olmuyor bildiğim kadarıyla
gkbyza Sdervisoglu 38+2 de doğum yaptım ben de sezeryanla 3240 kilo 50 cm doğduk 40-45 dk oksijen vermişler bebeğime ciğerlerindeki suyu atsın diye. Şimdi çok şükür 11 günlüğüz sıkıntımız yok
ikiprensesannesi06 Sdervisoglu Doğumu mu 38 haftalık Ken yapmıştım 3.800 doğdu çok iyiydi sağlığı vs 37 haftadan sonra sikkinti olmuyo 🤗
Sumeyyeabdi Sdervisoglu bende 35.h aftadaym doktorum 38de aliriz sezeryana dedi planlı sezeryan olacak 2kilo 460 gram olmuşuz ınsallsh güzel kilo alırlar bebisler 🥰