Adabay1310 iyi akşamlar herkese birkaç gün önce gebelik testinde pozitif gördüm 48 saatte bir tekrar ediyorum 2 kat artıyor ama gitgide artış hızı düşüyor bu değerin böyle az artması normal mi bunu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun :(
Gamzeerdgn Adabay1310 ıkı kart artmış ztn bı problem olsaydı 2 katın altında artardı zaten beta değeri bı problem yok artması gereken değerde sonuçta
2pasaannesi Adabay1310 olması gerektiği gibi artmış değeriniz. Boşuna canınızı sıkıp kendinizi üzmeyin. Bu zamanlarınızın tadını ve keyfini çıkarın çok güzel duygular ☺️
_peritozu Adabay1310 artış normal bence, aynı saatlerde verilmediyse kat artısı az eksik-fazla olabilir ki sizinki 2 kat artmış ☺️
Dark Adabay1310 normal artış. Sürekli kan vermeyin. İki kere verdiniz bekleyin. Sürekli takip yorar. 6. Haftayı bekleyip kadin doguma gidin
Adabay1310 Gamzeerdgn canım kimisinin değeri 48 saatte 2 kattan çok daha fazla artıyor ya benim son adet tarihim 1 Ekimdi o tarihe göre değerinin daha yüksek olması lazım dediler ondan panik yaptım
Adabay1310 2pasaannesi canım artış hızı düşüyor ya ona panikledim ya bir dahaki kan vermeme 2 kattan daha az artarsa diye korkuyorum
Adabay1310 _beybisolar123 canım çoğu kişinin 2 kattan fazla artmış ya bir sorun mu var diye çok korktum
Adabay1310 _peritozu aslında diğer verdiklerime göre daha geç saatte verdim canım daha çok artması gerekmez miydi bir de son adetim 1 Ekimdi değerin daha yüksek olması lazımdı dediler
minikmucizemmmmmm Gayet güzel artmış. Farklı hastanede verdiğin için referans değeri gözükmemiş ve kırmızı olmamış o yüzden endişelendin sanırım😊
Adabay1310 minikmucizemmmmmm yok canım artış hızı git gide düşüyor diye korktum bir de herkesin değeri iki günde 3-4 katına kadar çıkmış benimki az artmış gibi geldi
Gamzeerdgn Adabay1310 canım bak herkesin bedenı ve vücudu farkıdır kımısınde 4 kat artış oluyor kımısınde %60 artış oluyor onemlı olan 60 üstü artış olması ki ztn gereklı mıktarda artış bu gayet normal bı zaman sonra stabılr bağlıyor ve keseyı gördükten bı sure sonra da beta verenlerde bile oyle can sıkıntısına yarı yarıya artış bıle olmuyor ztn kimyasal gebelık vs olsaydı 2 kat artısı gormenız ımkansızdı birden duserdı
Adabay1310 Gamzeerdgn anladım canım çok teşekkür ederim Perşembe günü doktora gidecem inşallah hayırlı haberler alırım böyle durumlarda herkes farklı bişey söylüyor kafamı karıştırdılar çok sağol Allah razı olsun
Adabay1310 Dark tamam canım teşekkür ederim uygulamada şu an 5+1 gözüküyor ama son adet tarihim 1 ekimdi bu hafta perşembe gitsem kese varsa görünür mü sence
Yagmurrr98 Adabay1310 Canım bence şuan normall Beta değerin düşüşe geçerse endişe et Bı sıkıntı yok bence
Adabay1310 Yagmurrr98 çok sağol canım Allah razı olsun öyle sor bir anımda yazdınız ki Allah razı olsun
Gamzeerdgn Adabay1310 amın merak etmeyin en güzel anlarınız zehir olur o hatayı ben yaptım kan vermekten kollarım yasaklı madde kullananlar gıbı olmuştu
Yagmurrr98 Adabay1310 Çok iyi anlıyorum seni ya beta HCG değerim baya yüksekken doktor keseyi görmemişti hüngür hüngür ağladım sonra herşey yolunda gitti biraz sabır herşey güzel olucak merak etme 🥹🥹😇
Adabay1310 Gamzeerdgn benim de öyle oldu damarım kolay bulunmuyor mecbur aynı yerlerden aldırmak zorunda kaldım hem stres hem can yanması oluyor Rabbim mükâfatımızı hayırla versin
Gamzeerdgn Adabay1310 amın ınsallah sıkmayın canınızı ıkı gun sonra bı daha kan verın daha vermeyin karnınızdakı yavruya gunah annesı