isilll Tek kese varmış ayrıca Beş haftalik gebeymisim HCG 3227 çıktı ikiz olma ihtimali var mı anneler?
Tubatgn isilll Ailede ikiz var ise neden olmasın Ben regliden 2 gün önce öğrendim 1420 ile tek gebelik 😊
Sanal_koala00 isilll gebeliğimi 5 haftalıkken 4180 beta ile öğrendim 😌 Üstelik halam da ,dayım da ,teyzem de ikiz var ve hatta eşim de tek yumurta ikizi 🤭 ama bizim ki tek gebelik 😌 6. Haftaya girdiğimiz de beta 29108 olmuştu 😌
Papatyaa_01 isilll benim 5 haftalıkken hcg 7829du tek bebek :) ikiz birazda genetik ailede varsa olabilir tabi
Gizem07487 isilll ben 7 ci haftamda öğrendim 5 ci haftada gittiğimde ikiz olduğu görünmemişti üst üste olabiliyormuş bebekler neden olmasın Allah hayırlısını versin inş 🙏