ilknuryasa Arkadaşlar merhaba 11 haftalık hamileyım kahverengi leke geldı doktoruma ulaşamıyorum acaba progestan kullanmalımıyım
Fatmasnny ilknuryasa acile gidin bence burda kimse size kullanın yada kullanmayın dememeli, kimse doktor değil 😞
Marygur ilknuryasa gidebiliyosan şuan bi doktora git. Benimde iki kere kanamam oldu çok korkuyorum erken doğum ve düşük riski olan bi hamile olduğum için. İhmal etme canım doktorlar kanama olsun istemeyiz diyolar
Iremdgr Aynı şey bugün yaşadım akıntı degildi sadece kahverengi incecik leke 2 gun dinlenme verdiler ve progestan yazdılar pazartesi kontrole gidicem