Sahranr ben ilkimi 14 sene önce sezaryenle doğurdum.1 hafta dikiş yerlerimde ağrım oldu ama sonra geçti.bu zamana kadarda öyle soğukta,ayaklarım üşüdüğünde falan ağrım sızın olmadı ki ben 12 ay boyunca üşüyen biriyimdir.sen iyileşene kadar dikkat et canım birde doktorunu bi ara durumunu söyle belki bi ilaç falan verir