Yenianne66 Mrsfly benim bat 12 galiba bende elenicem 😣😣 ara ara gelen kasık ağrım var sabah ta test yaptım negatif
bsranur123 Mrsfly ben az once elendim bat 9 du oysaki cok umutluydum ovulasyon takibi yapmıştım soğan kürü ile hayit tohumu kürü kullanmistim nasip napalim üzüldüm mu cok ama elden birsey gelmiyor 😢😔
Nuur2124 Ben tam günümde regl oldum regl desen değil değil desen değil kafayı yicem ama galiba elendim , elenmek hadi problem değil galiba bir hastalığım var.İkisi bir arada en kötüsü ,rabbim hepimize doğru zamanda saglicaklar evlat nasip etsin insallah