edanurkocc Hanımlar hayırlı akşamlar, beta 24,95 çıktı gebelik var mı ve ne zmn doktora gitmeliyim? Evde ki yaptığım idrar testleri silik gösterdi ama en son ki yaptığım siliğe göre biraz daha belirgenlişmişti. Size danışayim dedim🙃
323832 edanurkocc degeriniz gebeligi gosteriyor 2 gun sonra tekrar kan verip duzenli artisina bakabilirsiniz kan degeriniz 1500 ustu oldugunda kese gozukebilir ama erken dönemlerde cogunlukla vajinal olarak gözüküyor hayırlı olsun
Gamzeerdgn edanurkocc hayırlı olsjn ınsallah bende sizin degerınız gıbı bı değerle ogrendım gebelıgımı 15 gün sonra gidersenız keseyı görmüş olursunuz daha erken gıdersenjz degerınız 6000 bın altında olduğu ıcın üstten ultroson ile keseyı goremezsınız ve bu durum kafanıza takmanıza sebep olur hemen gıtmeyun doktora 15 gün bekleyın 2 günde bı değerler 2 katına çıkar ortalama 6000 bın olunca da kese gözükür erken gittigınjzde doktor kafa karıştırıcı konuşur daha erken değer düşük vs gıbısınden o güzden zamanında gıdın keseyı görün sonrasında doktor size gıdecegınız zamanı söyler