Kızlar merhaba 7 haftalık gebeyim bir kaç gündür fazla ayakta kaldım çalışıyorum eve geldiğimdede pek dinlenemedim bugün biraz kanamam oldu kahverengi kırmızı karışık miktarı çok değil çokta sürmedi kesildi yarın randevum var fakat böyle birşey yaşayan varmı