Arkadaşlar başına gelen varmı?
Bulantım cok değil yani yok gibi ama cok kotu midem agırıyor. Başınıza geldimi ne yaptınız bunun için. Şuan hüngür hüngür ağlayarak yazıyorum.
Keşke midem bulansaydı ama böyle agrı olmasaydı.
Yarın sabah kontrolum var bakalım..
başına gelen varsa yazabilirmi?