Anonimane_150 glnida sanmıyorum. 4 hafta kan gün oldugumu hatırlamıyorum (4+6 da olabilir hatta) 3110 çıkmıştı benimde
glnida Çok teşekkür ederim birkaç kişiden yüksek diye duydumda onun için sordum ilk gebeliğim tecrübesizimde 😊
sedamom00 glnida hayır benim de böyleydi tek kese ayrıca ikiz gebelik beta ile belli olmaz doktor keseye bakınca görür ve söyler