A_syma Anneyimmm34 Doktorunuzla karar verin bence. Benim normal cikti. Doktorum seker yuklemesi yapmadi. 2 gebeligimdede.
A_syma Anneyimmm34 Yani siz bilirsiniz ama doktoruzu dinlemekte fayda var. 2 gebeligimdede yukleme haftasina kadar surekli takip ettik ona gore karar verdik. Ama yapalim deseydi yaptirirdim. Cunku gebelik sekeri cok tehlikeli.