Melikinannesi 31+2 olduk ve nasil dogum yapacagima karar veremiyorum normal ve sezeryan dogum izledim iyice korktum sadece agliyorum suanda dogumdan cok korkuyorjm .
Haticeyildiz Melikinannesi keske izlemeseydin niye psikolojini bozdun durduk yere ben hayatta izleyemem hatta kotu dogum anilarinida dinlemiyorum
BayanYaman Melikinannesi Melikinannesi aynı ben ya 28. Haftamdayım son 1 aydır sürekli doğum videosu izliyorum normal ve sezeryan ikiside çok korkunç geliyor normalden kesi yüzünden korkuyorum sezeryanda zaten kat kat kesiyolar sonuçta bebek çıkıyor ve bende anneyle bir ağlamaya başlıyorum çok duygulanıyorum daha doğuma var sakin bi o gün gelsin bak sonradan ne kadar mutlu oluyolar bebişe kavuşuyolar falan diyorum ama içten içtende kendimi yiyorum inşallah zamanla geçer korkumuz öyle yada böyle çıkıcak içerden sonuçta 🙏
Tunti Melikinannesi Canım öncelikle senin ve bebeğin için sakin olmalısın. aslında doğum senden ziyade bebişin de nasıl gelmek istediğiyle alakalı. ben mesela normal doğum çok istiyordum ama 38. haftamda çatımın buna uygun olmadığını bebeğimin doğum kanalında problem yaşayabileceğini öğrendik bu yüzden 39da sezeryan oldum. akışına bırakmak gerekiyor birazcık🙂 lütfen kendini strese sokma
Mertinannesi Melikinannesi korkmayın bence rabbim sabrını veriyor sonuçta dünyada onca kadın doğum yapıyor sonrasında geçiyor zaten bir anlık bişey sonuçta ve sakın sezeryan olmayın akrabalarimdan bi kaç kadın oldu 2 haftadır daha iyileşmemişler yataktalar hala 😑
Deryalp İçini ferah tut öyle şeyler izleme. Bol bol dua et sadece. Bende instramda doğum sokagini takip et. Orada çok güzel bilgiler veriyor rahatlatıyor insani. Strese sokma kendini akışına bırak. Vücudunu boşuna strese sokma. Kendine güven bebeğine güven.
Mertinannesi Bende izledim daha 20 haftalıkken cesaretlendim açıkçası ilk defa yaşayacak birinin izlemesi lazım başımıza neler gelecek bilmemiz lazım en azından
Bhr34 Ben Doğum fotoğrafcısıyım her iki dogumuda canlı olarak defalarca izledim benm yerimde olsanız hiç doğurmazsınız demek ☺