DenizinAnnesiiiii aşşağıda yanıtladım. Medline 12bin acınadem 16bin. Baskentin doğum ücreti oldukca uygun bence,ama katı kuralları var. Eş giremiyo doğuma, 2 kişilik odaya düşerseniz sadece tek ve kadın refakatci. Tek kişilik oda(şansınıza ogün varsa eğer önceden ayırtılamıyor)tek refakatci hakkınız var. Bir kişi daha gelsin derseniz 300 tl alıyor.ziyaretci yasak,ziyaretci saati diye birley yok(sözde pandemiden ötürü diyolar)ama refakatcilerin temaslı olup olmaması önemli değil sanırım. Ben hastane şartlarından asla memnun değilim ama doktorum için mecburum. Dr. Selçuk yerkinel daha önce ikiz kaybım var baska doktor ve hastane yüzünden. O yüzden doktorum evde doğum dese yine yaparım okadar güveniyorum🙏