Emotion07 o yazanlara aldiris etme canım. Benim değerim bir gün once 40 Ken ertesj gün 150 oldu bir günde kaşıntı başladı. Hastanede yattim 5 gün 800 oldu bana neler neler dediler. Doktorların hatası yüzünden yoğun bakımlı olacaktım neredeyse icmemem gereken ilaçları içerdiler. Kendim imza atıp ciktim hastaneden çok şükür düştü değerlerim. Suan normal hersey. Korkulacak hicbisey yok. Doktorların ilk diyeceği şey bebek ölür olacak şimdiden soyleyim ama korkma sakın dua et zaten haftan gelmiş hicbiseycik olmaz. Oglumu gayet sağlıklı aldım kucağıma 3 yasinda şuan.