Esssssssssssnuuuuuuuuu Kızlar 30+6 yım ya ben hareketleri hissetmiyprum yada bebeğim çok az haraket ediyor normalmi endişeleniyorum
Senalay Esssssssssssnuuuuuuuuu bende 30+2 haftalık gebeyim eskisi kadar hızlı hissetmiyorum hareketlerini çok az dalgalanır gibi hissediyorum ve çok aşağıda hissediyorum hareketlerini sanırım normal bunlar
bsra-25 Esssssssssssnuuuuuuuuu ben 33+3 um ara sıra bende çok az hissediyorum. Doktora sordum yeri iyice daraldı çok normal dedi. Ama bu aralar maşallahı var. Sancılar kasılmalar ağrılar tekmeler hepsini aynı anda yaşıyorum