Hafizeipek ben devlette özel hastayım... 2 sene bebeğimiz olmadı bizim tüp bebek tedavisi sırasında kendiliğinden hamile kaldım o arada tüp bebek merkezine doğum parasını yatırdığımız için özelde doğum seçeneği bende puf oldu! Normal doğum... için gerçekten beni pışpışlayan birileri lazım doğum sırasında özelim özeline gitmem lazım ki oda zor... ağrı eşiğim aşırı düşük... laparoskopiden sonra bile doktor beni 3.günlük raporla eve gönderecekti yalvar yakar 10 gün aldım ameliyata ağlayarak girdim 😁😂 biraz canım tatlı sanırım çok çok çok korluyorum birde asabi bir tavrım var malesef normalde pamul gibide olsam o acıyla ben hiçbir asistana lütfen falan demem serum hortumunu geçiriveririrm boynuna 😁