deletedmom734 31+3 teyim dün ilk defa hareketleri azmış gibi hissettim ama ne zaman kuruntu yapsam ufak kıpırtılar oldu yinede her zamankinden azdı... bugün uyandığımda yine çok az derinden hareketlerini hissettim ancak şu saat oldu saysam sayılır o derece az.şu an hiç yok... doktorumu aramamk için zor sabrediyorum ilk defa bu kadar panik yaptım doktorum suyun gelmesi kanama olması düzenli sancı ve bebek hareketlerinde değişme durumlarında bana haber ver demişti sabahtan beri araştırıyorum bebeğin yeri daralmaya başlıyor... bebek uyku düzeni oluşturuyor bilinçli hareket etmeye başlıyor vs gibi bilgilere ulaştım oldukça hareketli bir bebek normalde... kendimi dinlemek istemiyorum ama huzursuz oldum... varmı bu haftalarda bunu yaşayan?
sudamlasi deletedmom734 🙋🏻benimde öyle bugün ama iş yaptım koltuk kapı fln sildim yoruldum. Şekerin yoksa tatlı bişey ye istersen
Maviss deletedmom734 canım dün bende tedirgin oldum 36+5 haftaligim ama sonra uyandı kendiliğinden hareket etti
Kenanizm18 deletedmom734 benim 29/30 haftadan sonra cok aşırı hareketleri olmadı yeri daraldıgı icin sadece sertleşmesinden iyi oldugunu anlıyordum bide hıçkırıkdan. Günlük 10 hareketi normalmiş ama o 10 hareketide böyle güldür güldür hissedicez diye birşey yokmuş canım icini ferah tut.
Edanurusta deletedmom734 Bende 32+3 deyim zaman zaman bende de oluyor hareketsizlik ama yeri daraldığı için çok çok normal. Bazen çok çok hareketli bazende ister yatayım ister çikolata felan yiyeyim fayda etmiyor uyku düzeni var artık ve de Doğum pozisyonuna da geçmiş oluyorlar. Siz kuruntu yapmayın içinizi ferah tutun ☺️
deletedmom734 sudamlasi hurma yedim ama değişen birşey olmadı normalde hiç saymama gerek kalmazdı kıpır kıpırdır kendisi ben oturduğum an başlardı ama özellikle bugün çok sakin derinden hafif bir hareket hissediyorum sonrasında yok... sanırım acile gideceğim yoksa bugün uyuyamam gibi
sudamlasi deletedmom734 hafifte olsa hissedıyosan problem yok ama için rahatlamıcak belli ki😊acile git en iyisi
deletedmom734 sudamlasi evet ufakta olsa hissediyorum ama oturup kendimi dinlemem gerekli o zaman çok derinden geliyor... sizde de oluyormuydu böyle kime sorsam çok hareketliydi.bzim diyorlar
selimebora deletedmom734 Canım benimde öyle çok hareketli ama bazı günler benimde öyle oluyor için rahat etmezse bi doktora git bende çok kafama takıyorum ama fazla da üstünde durmuyorum iyi şeyler düşününce iyi olur rabbim kucağımıza almayı nasip etsin. Bende çok arada olduğu zaman doktora sormak aklıma gelmedi sorduğunda bizi de bilgilendir ☺️
Hgemr deletedmom734 benim de iki gündür aynı sizin gibi. Geçen hafta dr kontrolünün olduğu gece ve gündüz de derinden geliyordu hareketleri, dra sordum pozisyonu ile alakalı,dedi. Bebeğimi gösterdi kıpır kıpırdı ama ben çok hissetmiyordum 😊
sudamlasi deletedmom734 iş yapmasam benimde öyle oluyo sancım ağrım kanamam olmadığı sürece korkmuyorum ne yalan söyleyeyim🙈 kötü düşünmemeye çalışıyorum hareket edecek alanları azaldı sonuçta büyüyolar😊
deletedmom734 selimebora sordum cevap bekliyorum canım aradım ama ulaşamadım bu haftaya kadar hiç yaşamadım ilk olduğu için panikledim sanırım
deletedmom734 Hgemr haftanız kaç aceba? İnşallah benimde öyledir o kıpır kıpır çocuk gitti paso uyuyor sanki :(
Hgemr deletedmom734 30.haftadayız,benim bebeğim de çok harketlidir gece ve sabah saatlerinde özellikle ama iki gündür sizin dediğiniz gibi azaldı,yatıyorum dokunuyorum öyle hissediyorum ama derinden geliyor. Geçen hafta dr pozisyon ile alakalı dediği için çok takmamaya çalışıyorum 🤷🏼♀️
Hafizeipek deletedmom734 böyle panik yaptırıyor sıpalar insana sonra gece tam uyucakken tekmelere başlıyorlar😂💙
deletedmom734 Hafizeipek 😁 inşallah öyle olur karnımdan gelecek bir kıpırtıyı bekliyorum kaç dakikadır yatmış şaka gibi ne hale düştük😁😂
deletedmom734 Maviss uyku düzenleri var sanırım artık son haftalarda okuduğum yazılarda öyle diyor hep
Hafizeipek deletedmom734 ben bu yüzden 2 kere acile gittim gece ikisinde de yatmış parmak emiyodu 😂😂😂
Maviss deletedmom734 evet canım yarım saat te bir uyanıp uyanıyor lar annenin vücudu dinlenince çoğunlukla gece yarısı bebeklerin hareketleri uzun oluyor ve extra bacak aranda yurumende ağırlaştı ve ağrı olduysa o zaman bebeğin pozisyon uda değişti anlamında geceden bu yana 10 defa heraket etmesi yeterli diyor doktorlar döndü kipirdadi hafif gezindj hickirdi herşey içinde hissettigin herşey hareket olarak geçiyor canım
deletedmom734 Maviss dün gece bacak arası kemiklerde sızı vardı ağrı gibi evet... en ufak şeyler bile hareket olarak sayılıyorsa hiç hareketsiz diyemem zaten arada bir hissettim şimdiye kadar Allah razı olsun içime su serptin
Maviss deletedmom734 nedemek bacım bana da acildeki doktor demişti en ufak bir hareket bile onun yaşadığını gösterir dedi uykulari artık uzun ve sık dedi
deletedmom734 Hafizeipek yaa çok tatlıı:) bu bizim ilk acilimiz bende yoldayım şimdi baktırmadan rahat edemicem ama moral oldun çok sağol 💗😊
deletedmom734 Kenanizm18 çok teşekkür ederim şimdi gidiyorum hastaneye !♡ doktorum git baksınlar birşey olursa beni ararlar ordan dedi inşallah herşey normaldir benim brbek güldür güldür hissettirirdi düne kadar çıt çıkmayınca bugün haliyle telaş yaptım aslında baya sakinim çünkü sabahtam beri bekliyprım :))