Kuem Kızlar merhaba , bugün çatlatma iğnemin 14.günü dayanamayıp test yaptırdım beta 82 çıktı bu şekilde olan var mı acaba
gulseren23 Kuem Ay maşallah sizin adınıza çok sevindim öncesinde hangi ilacı kullandınız acaba ben letu+ovıtrelle kullandım ama Başarısı oldu. 🥺2. Defa kullanmaya başliycam
Sinem044 Kuem merhaba hayırlı olsun bende oldum bugün 5.ci günüm neler yaptın bu süreçte ve belirti verdi mi 🙏🐣
Kuem Lazistan o kadar karamsar yaptırdım ki testi şuan hala inanamıyorum salı günü tekrar test vericem inşallah değerim artar
Kuem Gul616161 normal test yapmadım, direkt kan testi verdim evet ilk iğnem. Doktoruma yazdım 2 gün sonra tekrarla dedi salı günü tekrarlıcam inşallah yükselir, daha önce bir düşüğüm var
Gul616161 Kuem hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benimde bugün 15.gün bitti. Bat 10 ne zaman kan versem bilmiyorum. Doktorum herhangi bir bilgi vermedi. Erken testlerdede bi pozitif bi negatif gördüm 🙏
Kuem Gul616161 15 gün bittiyse bi kan testi verin derim ben Rabbim hayırlı haberler almanızı nasip etsin inşallah 🌸
Kuem Sinem044 açıkcası ekstra bi şey yaptığım söylenemez beslenmeme falanda dikkat edemedim malesef onun vicdanını yapıyorum şuan. Belirtilerde adet olucakmışım gibi belirtiler yaşıyorum. Tabi henüz kesin değil sanırım inşallah değer yükselirde sevincimi yaşayabilirim