Denizpyraz sliya30 bilmemek mutluluk diye boşa dememişler valla. Benimde ikinci sezaryanim olacak korkuyorum. İlkinde nasıl cesaretliydim ya sifir stres vardi çok çok güzel geçmişti bu ikinci olmasına rağmen korkuyorum valla. Ne olacağını bildiğim için belkide.
Annesininportakali53 sliya30 ilk dogumum olacak allahin izniyle 36 haftalik hamileyim normal ilerliyoruz bende hiç korku yok o kadar video izledim vs. Ama yok ilk olduğu için mi bilmiyorum sadece heyecan var normal doğum olduğu için ne zaman geleceğini de bilmiyorum sabirsizlaniyorum
Nnuurr sliya30 Böyle görünce bende korkuyorum ya benim ilk doğumum olcak 3-4 gün kaldı bari siz yapmayın sizin en azından bir tecrübeniz vardır.
matematikcianneee Ah canım tecrübelisin sen biz napalım, doğal bir süreç Allah kolaylığını verir inşallah dua et bol bol
girl_boy_annesi matematikcianneee inan bana cahil olmak daha iyi cahil cesurdur bende 2. Doğumumu bekliyorum ilkinde var olan cesaret yok🤣
sliya30 matematikcianneee evet Allah kolaylık veriyor ilk çocuk da hiç. Düşünmüyordum bunda korku var
Benimennembirmelek girl_boy_annesi ilk doğumu 18 gün sonra olacak herşeyden habersiz bne🤣🤣🤣 şuan bı görsen deli cesareti var valla 😂
girl_boy_annesi matematikcianneee yok yok Rabbim yardım ediyor ben utangaç bi insanım mahremiyet olmuyor ya doğumda en çok o korkutuyor beni
Elisaevrn Bende korkuyorum:( 37+0 suan. Nezaman gelicek anlicakmiyim acaba gibi tuhaf seyler hissediyorum ❤️
rabiacander Elisaevrn bende 37+1 bende çok merak edıyorım nasıl ne zaman gelecek nasıl bı agrı olcak bakalım
Evremmerve19 rabiacander bende gece 12 den sonra 37+5 nasıl gelecek beni nasıl birşey bekliyor demekten kendimi alikoyamiyorum bı an önce hayırlısıyla gelsin istiyorum
rabiacander Evremmerve19 gerçekten aynı seylerı düşünüyoruz galıba 3 4 gün ondesın benden bakalım hangımız önce doğum yaparız. Saglıkla gelsınler inş
Havisinannesi2023 Bende 7 aylığım hala var ama bende de korku oluştu nasil olur yapabilir miyim ağrısı acısı nasıl olur kendimi toparlar miyim kucağıma nasil alacağım gibi deli sorular işte
sedefyrs1101 Bende 2.doğumum olmasina rağmen ilk doğumum cok kolay olmasına rağmen korkuyorum dün yalancı sancım oldu üç buçuk attım doğurcam diye ama illa öyle de böyle de cikicak bu çocuk bi gün kaçış yok diyerek kendimi rahatlatıyorum 😅
sliya30 sedefyrs1101 aynen bnde öyle diyorum kaçış yok mutlaka doğacak ve o gün gelecek napalım ama korkuyoruz işte yine de kadın olmak zor
Evremmerve19 rabiacander normal doğum mu düşünüyorsunuz tek temennim 38+3 gibi doğurmak totem yaptım 😅😅